Sunday, February 13, 2011

air oh air...


baru-baru ni penduduk Simpang Bekoh, Kampung Bekoh dan Dok telah di landa banjir...aku yg kebetulan pada masa itu belum lagi pulang ke rumah terpaksa hadirkan diri ke sekolah yg merupakan pusat penempatan mangsa banjir untuk membuka dewan..huhu..kerana aku seorang sahaja cikgu yg ada pada ketika itu...maka terpaksa la meminta bantuan adik ku membuka dewan...hahha..sian keluargaku...hajat ingin menjemput ku pulang kerana hujan x berhenti..namun terpaksa menjadi bangsa banjir 1 hari...

risaunya aku..walaupun dah balik ke melaka...namun hati masih memikirkan kelas aku yang mungkin hancur di rosakan oleh mereka yang tidak berhati perut...setiap hari aku akan menalifon pengawal keselamatan sekolah untuk mnegetahui perkembangan...

namun syukur alhamdulillah...kelas ku masih dalam keadaan baik... " )
terima kasih kepada mereka yang menjaganya....
dan kepada mangsa banjir...banyak2 la bersabar...setiap kejadian ada hikmahnya... " )

No comments:

Post a Comment